Luciafirande & sjukstuga

Hejsan hej! Nu är nästan denna veckan slut oxå. Är kämpigt men det är bara att hålla uppe & kämpa så blir det snart bra! ☺️

Imorse kl 7 har jag varit på Noels dagis luciafirande ute. Mycket roligt att se dom & se min bebis stå där framme & va såå duktig! Blev helt tårögd! 


Inte så bra bild då det är svårt att få bra bild med iPhone i mörkret. 😄 men fin är han min plutt!! 


Saft & pepparkaka sen! ❤️

Sen brummade jag iväg till jobbet. Lämnade Noel hemma med Martin & Lina då Lina blev sjuk i skolan igår. 

Dom ringde vid nio tiden & sa att hon mådde illa & kändes varm. Mycket riktigt, efter ett par timmar hemma började hon kräkas.. Febern steg & när jag kom hem var hon så sjuk.. 😩

Nu är det bättre & hon har inte kräkts sen igår kväll. Hoppas det håller i sig & att vi andra klarar oss! Håll tummarna är ni snälla!

Nu ska vi se på adventskalendern! Den är så grym i år! 😂👍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0