Semester baby!

Jiiiiihhhhooo!! Vi har semester nu!! Äntligen har jag gjort mitt sista pass & det är ju helt underbart!! 😃 Vilken lycka, vilket rus!!

Dags att vila upp mig! Ta vara på ledigheten & komma helt fräsch tillbaka till mina härliga kollegor & brukare! 👍

Sola, bada, umgås med min familj & alla fina vänner! Små semester trippar & ta vara på varenda dag, varenda sekund!

Ikväll har vi grillat! Spelat kub med härliga grannar & tagit några glas vin! Längtar tills imorgon! Bara för att vi ska bara vara.. Lediga! 😉😃

Anki: ja, vi bokar in en kväll! Låter kanoners ❤

Nu dags att sova & inte vakna av en klocka imorgon.. ☺ Natti!!

https://cdn2.cdnme.se/53599/7-3/pic_51ddc922ddf2b32eca8a4b4b.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0