Bästa helgen

Hej hej! Vilken kanon helg vi har haft! En sån helg som man lever på länge! 😃

I fredags var vi hos våra grannar/nyfunna vänner & grillade. Barnen lekte & vi hade super trevligt! 😊 När barnen vart trötta traskade vi hem & la två övertrötta barn & vi satt uppe & bara pratade & mös hela kvällen! 😊

Igår så åt vi mysig frulle & sen tog vi med barnen på en lång promenad på nästan 7 km, dom cyklade, lite gnäll var det, men dom trampade på.. Lite jobbigt att cykla runt i gruset tror jag, nästa gång blir det i villa området, betydligt lättare! Men runt kom vi & barnen vart stolta! 😉

Jag gjorde mig iordning för sommarfest med jobbet! 😃 Hade en kanonkväll, med roliga lekar, god mat & dryck, mycket tok & skratt & bad i badtunna! Otroligt super kul!! 😃 Får vi snart göra om!!

Imorse vaknade jag, pigg! Fick färska frallor till frukost av mina fina! Pappa,
Lena & Marcus kom på grill lunch. Barnen lekta järnet, vi grattade Theo & åkte sen till f&f med barnen, dom ska sova där i några nätter, våra fina älsklingar!

Jag & Martin hämtade en kökssoffa till vårt framtida stora kök! 😉 Tog sen en timmes promenad, lite pyssel hemma & nu sova, är super trött! 😃

Nöjd & glad efter denna helg, den har faktiskt varit perfekt! 😄

Natti, dags för jobb imorgon igen!

https://cdn2.cdnme.se/53599/7-3/pic_51be1ee99606ee79ffe9ee8a.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0