Fri!

Hejsan! Idag är jag ledig med min lilla Noel! Min fina Lina är hos f&f, pratade med henne igår kväll, allt var bra, förutom att hon skulle göra slut med sin kille hon har därute.. 😉 Kan inte vara lätt med distansförhållande. 😂

Jag & Noel ska ta det lugnt nu på fm, sen ska vi äta lunch & efter det ska vi hälsa på Camilla & barnen! 😃 Wiho! Ska bli super roligt! Vi är såå dåliga på att ses & på att ringas.. MEN vi vet vart vi har varann & det är äkta vänskap! Min bästa! ❤

Så fri som en fågel idag! Nyss ätit frukost & ska dricka kaffe & pyssla lite här hemma! En promenad kanske, med Noel i vagn eller på cykel.. Vi får se! 😃Annars får det bli ikväll!

Ha en fin måndag! Ting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0