Vattkoppor

Min Noel har vattkoppor, vilket vi förstod han skulle få då det går på dagis nu. Vi är ju, som många föräldrar, glada att ha det gjort, nu väntar vi bara in att Lina ska få det oxå. Hoppas hon klarar sig tills efter skolavslutningen.. 😳

Noel är ganska pigg ändå.. Vilket både har sina för & nackdelar.. 😉 Han är inte så jätte angripen av koppor.. Men han har en hel del. Han sover hela nätterna & är vild & galen ändå. 😜

Hoppas det är över snart för honom. Som han säger: " jag hatar mina prickar.." 😊

Annars går dagarna i ett! Kära nån va tiden går! Jag har jobbat idag & ska jobba imorgon igen. Lina ska då på dag ridläger & mina pojkar ska väl hitta på nåt tok!

Hoppas alla ni som läser får en fin helg, vi hade lite planer, får se om några blir av nu när Noel är en smittorisk.. 😉

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0