Mörkt

Hej. Nu är det mörkt ute när jag går upp vid 5.15.. Nu är hösten kommen & snart ska det bli kyligare om dagarna.. Tackar för varje dag det är fint väder & inte regnar när jag jobbar, regn är verkligen hemtjänstens baksida!

Men vad jag älskar hösten! Speciellt nu när sommaren har varit så underbar! Kyligare luft, tända ljus & kura i soffan! Härliga färgskiftningar & det kan lukta så gott på hösten! 😃👍

Jaha.. Tisdag idag. Jobbar imorgon, sen ledig torsdag, på Linas födelsedag! 👌 Jobbar fre+lör, sen har jag jobbat in förra helgen jag jobbade så är ledig på söndag, då det nalkas kalas! 👍
Måndag, på Noels födelsedag är jag med ledig! Snacka tajming! ☺

Kräftfesten i lördags var trevlig & städad 😉 vi var hemma lite innan 21. Barnen somnade & vi med typ.. 😃

Bjuder på en bild på fina Dexter från lördagen.

Skickar massa tankar & kramar till min fina svägerska Linda & alla fina omkring! Jag tänker på er! ❤


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack darling! Det är tufft, många känslor och stor saknad.... <3

2013-09-10 @ 09:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0