Andas... Andaaaas!

PMS är här. Jag hatar den, hatar att ha tålamod på noll, hatar att jag inte inser att det är PMS:n som gör sig påmind när jag bara vill gråta, dö eller bara försvinna. Hatar att den kommer 14 jävla dagar innan mensen. Runt ägglossning alltså.. Jag hatar det!!

Överväger fan att ta bort allt som har med hormoner att göra, alltså ta ut hela paketet.. Påriktigt! Ingen som inte har dessa grova problem vet ett skit hur det är att ha det! Jag mår sååååå dåligt över det! Jag hatar allt runt omkring mig när det är som värst. Jag är en sur mamma, en sur fru.. Ja jag är hemsk! Jag vet det! Fan!!! 

Imorgon ska jag ta min första tablett. Nu kan jag inte ta den. Då kan jag inte sova inatt. Biverkningarna tar jag i vaket tillstånd. 

Fan & åter fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0