Helgen

Helgen som gått har varit så mysig! Vi har verkligen haft det mysigt på olika håll. Martin & Lina åt sitt håll & jag & Noel åt vårt håll.

Svärmor & Noel kom & hämtade mig på jobbet i fredags! Äntligen fick jag krama min lilla kille igen. ❤️ Vi hade en lugn kväll hemma. Med naturgodis & filmen bilar! 😍 vi somnade samtidigt vid 22 & gjorde morgon kl 8.30 i lördags. 



Packade iordning & gjorde matsäck innan vi åkte till Västerås. Min jobbarkompis hämtade oss, & körde oss till station, vilket var så gulligt! 

Köpte glass & väntade på tåget i 10 minuter! 


Sen var det spännande på tåget! Noel var så duktig. 




Bytte tåg i Flen & där hann vi äta pastasalladen som jag gjort! 👍




Väntar på tåget mot Gnesta ☺️

När vi kom fram hämtade pappa oss & vi åkte & badade! Sååå skönt efter resan! 👌






Sen hem till morfar & bonusmormor & Noel spelade tv spel med Rickard. Lite grillning & allmänt bara umgås! Så mysigt! 😍







Marcus såg man knappt, han jobbar & sliter. ☺️ 

Martin & Lina hämtade oss dagen efter & vi kom hem med två barn med feber. Idag har Martin varit hemma med dom &  dom har varit som vanligt, så imorgon blir det fritids & dagis. In i rutinerna igen! 👍

Nu dusch. Pallar inte svettas mer nu.. 🌞😥 idag var det olidligt på jobbet alltså.. 

14 dagar kvar.. Heja! Låt det gå fort! Tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0