2 år av saknad

Idag är det två år sen min farmor somnade in & blev en vacker ängel! Jag saknar henne otroligt mycket & ibland kan jag få för mig att ringa henne. 😔 skulle ge vad som helst för att få höra hennes röst igen! ❤️

Dagen när farfar ringde & berättade att farmor avlidit så hade vi nyss bakat pepparkakor. Idag har vi med bakat pepparkakor, det var väl meningen att det skulle vara så.. ❤️

Jag saknar min farmor, men jag vet att hon är med oss & jag är överlycklig att hon lärde känna min livs kärlek & våra underbara barn!

Vi ses farmor, igen.. Någongång, någonstans! ❤️


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det betyder alltså att det är 2 år sedan min farfar gick över också. Vad sjukt. Det känns som igår. Men jag tror att de är med oss.
visst är det härligt att de fick träffa sina barnbarnsbarn. Det fick inte min morfar och det är en stor sorg. Han älskade barn. Men som sagt. De är nog med oss mer än vi vet ❤

2014-12-15 @ 23:29:22
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0