Julstök, julbord, förkylning & jobb

Hej hej! Jisses dagarna bara springer iväg & imorgon är det dopparedagen, julafton! 😃 kan säga att jag har julstämning! 🎅 all mat är fixad, julstädningen är gjord, allt julgodis är fixat & ska bara kompleteringshandla idag lite.. Känner mig inte stressad faktiskt! 👍😃

I torsdags var jag med mina härliga underbara kollegor på julbord! Det var så god mat, kul underhållning & många skratt!  😍


Jag & mina bästa tjejer. Ida & Elle ❤️



Underhållning i världsklass med humororkestern! 👍


Vevve & Paula ❤️


Marianne, Gunilla & Susanne ❤️


Fanny & Minna ❤️

En kanonkväll helt enkelt! 😍 

På fredagen var vi hundvakt & gjorde julgodis. Kan säga att jag hade sällskap i köket då 😜


😂


Pysslade ihop litet ljus oxå. Nöjd! 🎅⭐️ 

Helgen tillbringade jag på jobbet. I söndags var det sjukdom & det fanns ingen att få in. Så jag drog på & jobbade 7-22. 15 timmar på jobbet. Ganska slut när jag kom hem, resulterade i en vurpa i källartrappen. Slog i rygg & knä & vrickade till min fot.. 😳 men det som inte dödar härdar. Blir lite extra klirr i kassan i januari! 👍

Igår städade jag. Barnen var ute stora delar av dagen. Så skönt att dom kan gå ut själva & roa sig här på gården! 👍 men visst ska det kivas oxå.. 😜

Noel är förkyld, men kruppliknande hosta & en släng av ögoninflammation 😔 men pigg förövrigt, han har en blåsa i munnen som gör att han har svårt att äta.. Dricker mest. Lite alvedon så ska han få isig lite föda.. Plutten!



Röda ögat! ❤️
 
Ikväll blir det uppesittarkväll med Bingolotto, fixa julskinka & revbensspjäll. 😋 glögg & massa annat gott! Sen såklart klä julgranen! 🎄🎅

Svärföräldrarna kommer efter lunch så ska jag & Martin åka själva & fixa det sista! 👍😃

Puss & kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0