Lycka!

God morgon! Känner mig helt.. Tom på ett konstigt sätt.. Alldeles färdig & kl är bara lite efter 6 på morgonen..

Men efter jobbet igår så var jag & Martin på banken. I 2 timmar satt vi med jordens bästa bankman! Vi pratade huslån! Vi har aldrig varit så nära förstår ni.. Känns helt fantastiskt! 

Jag tänker inte öppet skriva mer än så här! Men detta mina vänner är ren skär lycka!! Helt fucking amazing!! 😃

Tack ännu en gång till Ida som hämtade barnen, att dom fick mat hos dig & vara hemma hos dig tills vi kom hem! Det betyder mer än du tror! ❤️

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det låter härligt. Vi får höras snart så får du berätta mer ;) Även ang om vi ev ska lyckas få till en date nästa vecka. Kraam!

2014-01-31 @ 21:18:08
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0