Skön ledig dag

Hej! Igår hade vi en skön ledig dag. Var ute i 2 omgångar & pysslade & såg på film. Ida var med stora delar av dagen & då även Zeb 😃


Rastning av barn & hund




Fina ungarna! Den ena piggare än den andra dock. 😍


Vi har våra anledningar varför vi kallar henne för apan 😉




En dag som jag bara var. Hände med barnen & vilade! Skönt att ha nån som Ida som granne, som kan komma över & bara hänga med oss! ❤️


Pysselstund! 👍


✌️ 😂


Ida ritade & Lina efter! Duktig(a) 😃

På kvällen åkte jag, Elle & Ida in till stan & handlade på ö&b, rusta & Willys & en sväng in på maxi! Så nu är skåpen fulla igen! 👍

Nu ska jag sätta fart. Noel ska på dagis & Lina ska vara med farmor idag! 😃


Premiär på skidor i går! ❤️

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hann inte skriva färdigt på utvärderingsinlägget och inte kunde jag fortsätta där. Skit-telefon! Hoppas du fortsätter att må bra med medicinen. :)

Härliga bilder. Ser ut som en skön dag.

Kram babe!

2014-01-22 @ 22:41:40
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0