Heja 4 dagar kvar

Heja mig.. 4 dagar kvar att jobba innan jag går på semester! Det är sååå välbehövligt så jag smäller av snart! Det ska bli helt underbart att vara ledig med mina underbara ungar! 2 första veckorna jobbar Martin & så har vi 1 vecka tillsammans. Sen är Martin & barnen ledig 2 veckor utan mig.. 

Känns inte så jättekul! Men vad gör man inte. I år har vi iaf inte överflöd av pengar så det blir mest strandhäng. Vi ska ta oss någonstans v 28 iaf. Nästa år har vi samtidigt igen & då har vi en hel trädgård att pyssla i, bygga nåt & så 😃

Vi har iaf alla kvällar & helger tillsammans. Jag jobbar ingen helg & kväll & det gör ju inte Martin heller 😉 

Blir nog kanon! 👍

Nu är nicky här. Hon ska sova här i natt. Mysigt! Dom är ute & leker & Martin & Noel kör Kristoffer någonstans. 

Fy bubblan.. Så jag att jag var trött? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0