Roligheter på det sorgliga

I fredags blev det bestämt, efter en besiktning av huset i våra drömmar då det hittades fukt i badrummet  att häva köpet, vi vill inte riskera att köpa ett sjukt hus. Känns så fruktansvärt sorgligt! Får ont i magen när jag tänker på det.. Vill bara gråta! 😒

Men det var inte vår tur helt enkelt.. Det var inte meningen denna gång.. 

Fick en ros av Sandra när Hon fick höra vad som hänt! ❤️

I fredags hade vi workshop med jobbet! Otroligt bra föreläsare & det blev många aha upplevelser & mycket roligt att lyssna på! 

Efter det blev det mat & dryck, vad i badtunna & så mycket skratt & massa snack!! Med tanke på vad jag varit med om under dagen så blev det lite mycket vin för min del.. 😄


Tackade av Lotta som slutar hos oss.. Sorgligt & jag tror inte ett öga var torrt.. 


Min fina vän Sandra! Tack för att du finns i mitt liv! 😘




Tack för en kul kväll mina fina vänner! Vi får snart göra om det! 😘

Igår var jag sjuk.. 😉 blev en lugn dag här hemma, Noel var på kalas på fm. Lina lekte hela dagen & Noel med när han kom hem. Skön solig dag. Jag gjorde inte så mycket som var jobbigt. Städade bilen tillsammans med Noel på em.. Välbehövligt! ☺️


Sen satt jag typ hela dagen i solen. Slumrade väl till ett par gånger oxå. 😜

Så skönt!

Idag ska vi åka till pappa. Farfar kommer dit & vi ska fira honom som fyller år i veckan. 😃 vi tänkte åka tidigare & se vart dom spelade in Rasmus på luffen. 👍

Nu ska jag fixa lyx-frukost! Jag & Lina är vakna, grabbarna sover än. 

Ha en fin solig dag! 🌞

Kommentarer
Postat av: Camilla

Verkligen jättetråkigt. Säljarna verkar ju puckade? De kan ju som sagt sitta där med sitt hus då. Rätt vad det är kanske de hör av sig. Klen tröst nu men som du skriver. Det var inte meningen nu. Snart kommer det nog ett annat som gör att ni är glada över att det inte blev något med detta. Kram babe!

Svar: Tack! Dina ord värmer alltid! ❤️
carolalola

2014-05-18 @ 12:09:20
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0