Stackars tjejen

Idag är jag & Lina hemma & kurerar Lina. Jag känner mig inte helt hundra jag heller, hostar & tung i hela skallen. Den där begynnande förkylningen som jag har haft kanske kan ta & bryta ut nu då?

Lina var ju hos läkaren igår. Dubbelsidig öroninflammation & halsfluss blev hennes dom. 😔 lilla skruttan! Lider så med henne & skulle göra allt för att ta hennes sjuka. Jag lär ju få halsflussen iaf.. Det brukar ju vara så. 

Igår hade vi en riktig pysseldag här hemma. Lina sov i soffan & vi var ute mesta delen av dagen! Trädgårdsarbete är ju så kul! Kul att hålla på i trädgården & upptäcka, få idéer & pyssla! Jag har ju 1600kvm att pyssla i! 😃


Här håller vi på att ta fram den vackra muren vi har som tomtgräns. Vi klipper ner en ful rosbuske & till vänster om Noel så stod ett fult äppelträd & en massa sly! Älskar muren & vill verkligen se den så mycket som möjligt! 👍



Min lilla jobbarkille, han älskar verkligen att jobba! 😍


Jag fixade litet höstpyssel & ha på trappen! 😃🍂🍁

På em kom min pappa! Han har varit i  Västerås över helgen & kom förbi här innan han skulle hämta bonusmamma vid tåget! Jättekul att han kom! Vi åt mat & han hade med sig en clematis som jag ska gräva ner i en rabatt jag skapade igår! 😍


Legobygge med morfar! ❤️

Nu ska jag fixa frukost här hemma. Riktigt sugen på det nu. Lina måste ju vänta en timme efter hon tagit Kåvepenin, så nu är det dags! ☺️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0