Lediga dagar

Nu har mina två lediga dagar passerat & jag känner mig otroligt nöjd över dom! Har fått otroligt mycket gjort här hemma, hängt med Noel en massa & han är så otroligt kramgo! 😍 Lina har varit i skolan & båda dagarna har hon haft en kompis med sig hem. Samma visa imorgon! ☺️ 

Igår så slutade Martin tidigare. Vi fixade & donade mest inne. 

Ida & Kristoffer kom på middag & Kristoffer spelade tv spel med Noel, som han längtat efter det, Noel alltså 😜

I förmiddags var jag & Noel på teater med Noels förskolegrupp. Jättemysigt att ta en break ifrån allt här hemma. Se alla barnen & vilken inlevelse dom hade! 😃 




Efter lunch åkte jag & mina killar till Västerås. Kikade efter presenter till Lina & handlade lite. ☺️

På eftermiddagen tog jag en kort promenad med Noel på cykel. Kikade lite runt i omgivningen. Jisses vad vackert vi bor! 👍






Underbart! ❤️

Nu är det bara att ladda inför jobbhelg. Känns sådär. Men bara att köra! ☺️

Tjing! 

Kommentarer
Postat av: Frida

Maken hade kontor i Nykvarn tidigare, otroligt vackert där! Synd bara att värdshuset och butikerna inte är öppna längre :-(

2014-09-05 @ 07:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0