Att ha trädgård

När barnen var nattade gick jag ut till Martin som håller på i trädgården. Han skulle kunna vara där ute dygnet runt. 😜 vi har ju krattat ut jord & sått gräsmatta & nu är det vattning som gäller.. Vi var på Bauhaus idag & köpte en släpkärra.Lyckan är total hos min kärlek ❤️ jag kom in nyss & har krattat en massa & grävt upp 2 buskar. Martin är ute än.. 😁 

Så härligt att ha en trädgård, en trädgård som är vår.. Så sjukt underbart att ha det så. Utanför dörren är det vårt! Vi kan göra vad vi vill, när vi vill, hur vi vill! 😃👍 lite skillnade mot där vi bodde innan.. Går inte ens att jämföra! 

Igår var vi lediga, jag & Noel. Ida & Zelma kom oxå, åt lunch tillsammans med oss & sen hade Ida Noel medan vi var på ridningen & Martin var på föräldrarmöte på dagis! 




Tänk att Ida & Kristoffers bebis snart är här! ❤️


Noel bus relaxar 😜


Glasspaus i gungställningen 😃


Lina & Fluga 😃


😃👍

Nu ska jag duscha.. Trött som sjutton. PMS deluxe! 😕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0