Ledighet

Jaha. Ledig i dagarna 4, vet att jag skrev 5 sist, men räknade visst fel.

Igår var sista dagen ute hos mina kunder som jag gått ute hos i 2 1/2 år.. Tårar & kramar. Känns bra iaf, jag är ju kvar & försvinner absolut inte. 😜

Efter jobbet åkte jag hem till Ida. Hon & hennes mamma hade hämtat Noel från dagis & Lina & Martin kom tätt efter mig. Vi fick köttsoppa (som är standard när Idas mamma är här nere) & gofika! ❤️ 


Zelma & hennes mamma Maja ❤️

Idag är det Valborg då. Vi ska grilla med Ida & hennes mamma & Anneli & Mange! Sen blir det brasan i hummelsta. Standard! 😃

Nu har jag legat på soffan tills nu, dags att röja lite & så tills folket kommer ikväll. Ska in & handla lite & träffa Sandra en sväng oxå. 😘

Trevlig Valborg folket! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0