Slut på semester

Hejsan! Nu är semestern slut & dags att vänja om sig & jobba igen! Jag har haft en skön semester med många sovmorgonar! Första året sen Lina föddes som man kan sova på morgonen. Betyder nog att barnen blivit stora 😜

Igår var vi ute & plockade svamp & blåbär! Så sjukt avkopplande att bara gå i skogen! Lyxigt att gå några steg hemifrån & så är man där! Fick ihop lite kantareller & lite mer än en liter blåbär. Nu har vi införskaffat oss bärplockare så det kommer bli massa mer nästa gång vi går ut! Åh det blir snart! 😄





Härligt! 

Sen skördade jag i landet hemma!


Jisses va stora zucchinin blir. 👏🏻

Efter middagen tog jag & Noel en promenad. 


Paus efter en lång uppförsbacke. 😉

Nu ska jag ta Martins nya pärla & burna till jobbet. Laddad & ikväll ska vi grilla hos några bekanta. Föräldrar till barnens kompisar! Fantastiskt! 😀

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0