Vänner

Man har verkligen vänner & så har man vänner.. Jag eller vi, jag & min familj har några riktiga vänner som verkligen är just vänner! Våra riktiga vänner flyttar nu, våra vänner som vi kan vara oss själva med, som vi inte skäms inför, som  vi alltid alltid har roligt med, skrattar tillsammans med, som är en stor del av vårt liv, vår vardag.. Som kommer flera gånger i veckan & bara är. Är en av oss.. 

Jag vet att dom finns kvar våra fina norrländska vänner! Jag vet det.. Men inget kommer bli som förrut.. Ingen spontanitet.. Slåss med mina känslor.. Vill vara glad för deras skull & visa det.. Jag är glad för deras skull.. Jag vill inte gråta.. Men jag kan inte sluta.. 😢

Lite så att man längtar tills dom flyttat & man kan starta om på ny kula.. Utan dom.. Fy fan va det svider att skriva det.. Att tänka det.. Men det är ju så.. Så är det bara.. Älskade älskade ni.. Har inte känt så här sen Fred & Linda flyttade.. Just nu känns det som jag aldrig kommer komma över detta.. 😭





💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0