Jobb igen

Jaha.. Dags att jobba igen efter en dags dubbel-vab.. Får se hur juvelerna mår idag då.. Noel var iaf feberfri igår, men Lina låg på en temp på 38.. Båda två är förkylda. Älskade barn! 😍


Noel i söndags.. Tyckte det blev tyst inne när jag höll på att plantera blommor 💙


Min prinsessa 💜

Bra dag att vabba på igår iaf.. Sådde i pallkragarna & flyttade alla jordgubbsplantor till en pallkrage. Här har jordgubbar växt vilt i rabatter & så.. Nu är det bättre! ☺️

Noel hjälpte mig att så.. Ska bli spännande & se hit mycket som tar sig! Han var så noggrann & varsam! 😀


Vår fina altan! Är så kär i den & håller nu på & pimpar den. Det lilla kafébordet ska ej stå där & grillen ska på plats. Martin har efter detta kort klätt in kortsidan så inga katter kan krypa under 👍 är så glad att Kristoffer tog sig tiden till att bygga! Åh att bebis stannade inne under tiden 😜


Avslutar med ett vedträ som är nu en prydnad i vårt vardagsrum. Säger hela tiden när jag hittar tecken att det var meningen att vi skulle köpa detta hus! 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0