Fånga dagen

God morgon! Idag vaknade jag av att Noel kom intassandes vid 4.50, Martin åker tidigare denna vecka för att få bort alla löv på gatorna! 😀

Så nu sitter jag här & äter frukost & Noel trycker clementiner & tittar på nåt YT klipp med olika "fails" Lina sover än & hennes klocka ringer om en liten stund!

Onsdag idag då. Snart helg! Blir helt glad i hela kroppen av att tänka på att det snart är lördag & vi ska ha fest tillsammans med ett gäng i från hummelsta! Ni minns pokal festen jag skrev om i somras. Nu ska pokalen vandra vidare! Ska bli så kul att paratja loss! Inte ofta nu för tiden, men man kan inte begära mer av en sliten morsa 😜

Ikväll blir det brottning för Noel & jag & Lina ska åka & hämta hennes nya glasögon & handla lite. 

Dagarna går i ett, vecka ut & vecka in! 😄





Lunchpromenad igår & fick njuta av solen litegrann! 🍁🌤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0