Host host & ett hjärta av guld

Nu börjar alla förkylningar.. Noel får hosta på en gång & nästan som krupp.. Han har sin inhalation så då får han iaf sova om nätterna. Men det behövs inte mycket för att han ska bli minsta hostig.. Tur han är pigg iaf! 😍

Igår gick Jag in på fejjan på lunchen. Blir helt tårögd av vår lilla tjej & hennes sätt att vara på skolan. Den härliga vännen som alla vill ha! ❤️

Hon har verkligen ett hjärta av guld!



Hon är bäst vår tjej! 💜

Gårdagen på jobbet avslutades med att en kollega kom in på mitt rum med en blomma till mig.. Otroligt tacksam! 💐


Älskar Ljung.. Så vackert! Undra om jag ska lägga in mitt veto & shoppa blommor i helgen? 😜

Annars i helgen ska vi inte göra någonting! Helt underbart! 👍🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0