Magsjuka in the house

Jaha.. Trodde vi hade klarat epidemin som gick i skolan, men ack så vi bedrog oss! 😷😢
När vi hämtar Noel ifrån en kompis igår innan Martin & Noel skulle till Albin, Liam & Per & jag, Jenny, Alva & Lina skulle till Ikea så hade Noel precis kräkts i sin kompis rum... 😭 så otroligt jäkla typiskt! Åh precis denna helg!! Av alla helger på året? Idag skulle vi bort på middag, imorgon fyller jag år & på söndag ska vi till min far & fira mig & min lillebror som fyller 20! 😩 plus att Lina hade tid på öron-näsa-hals i Uppsala idag! Bara ställa in rubbet! 👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻
Än så länge bara min älskade Noel! Hoppas det stannar där... 🙏🏻




Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh nej. Inte ni med. Adrian och Ninnie har varit dåliga sen i söndags kväll. Jimmy hade en riktig mardrömsnatt där både spydde o sket hela natten. Sen har de vägrar äta och fortsatt att bajja hela veckan. Idag kom de till mig trötta, slitna och magra. Inte som att de hade mycket hull att ta av. Ninnie kräktes sista gången igår. Bara hoppas inte jag får skiten nu. Jimmy har mirakulöst nog klarat sig. Hoppas ni med gör det och att Noel får en mildare variant än mina kids. Kram babe!

2016-02-26 @ 21:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0