Snart helg..

Asså. Jag älskar verkligen mitt jobb nästan jämt! Kollegorna är underbara & kunderna är ju sååå rara! Men jag räknar ner till semester just nu. Äntligen helg om två dagar & då får man äntligen bara vara i 2 dagar.. Eller det är ju power meet, pappa & bonusmamma kommer & sover hos oss & grillar & har en rolig kväll tillsammans! 😍 sen ni, Ida, Kristoffer & Ella kommer ner! Lyckan är total!!! ❤️😄 men lediga iaf!

Idag.. Barnlediga.. Eller inte så mycket till val då.. Fritids har sommarstängt & vi jobbar.. Jag håller på & storstädar. Ska fortsätta snart. Har nyss tryckt i mig hemmagjord hamburgare & en öl! 😜

Så nu ska jag väl sätta fart så kanske man hinner se sista avsnitten av OITNB! 👏🏻👏🏻

Tjing! 👋🏻

Kaninerna är utökade. Dör söt döden. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0