Underbara dagar

Underbart med ledighet. Sovmorgon. Sena kvällar. Ta dagen som den kommer. Promenader. Sol. Bad. God mat. Gott i glasen. Barnen. Shopping. Kärlek. ☀️❤️

Igår var jag & Lina i lilla Enköping & shoppade lite kläder till henne, åt thaibuffe till lunch & mös bara hon & jag! Så otroligt värdefullt! 😍

När vi kom hem hade Noel en kompis här & när han åkt hem åkte vi till björnön & åt glass, lekte lite i lekparken & Noel satt & filosoferade i vattenbrynet.

Sedan åkte vi till lillhamra i Västerås där dom har byggt en enorm lekpark. Snurrgrejer & så.. Jag kunde inte låta bil att testa, efter det höll jag på & kräkas 😝

Längre bort är det lite mer saker där höll min sista stund på & komma.. 😂

Ikväll ska jag träffa vänner för en öl eller två & käka tapas. 🍻🎉 ska bli fantastiskt roligt! Lääääängtar! 😍

Nu blir det morgonpromenad med Maja! 🐶

Maja i sin snyggaste style! 😜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0