God morgon.. nu är det höst..

Hejsan hej!! Sitter här nu, med 5.0 grader på min termometer.. det är ju fanken nästan minus grader!! :( Fast jag tycker å andra sidan att det öär skönt när hösten kommer.. om det har varit nån sommar.. men nu får vi väl ta höst o vinter iaf.. så kan det vara!!

Sista dagen idag, sen är jag ledig i 3 dagar.. ska bli så underbart skönt.. för mitt tålamod på det där jobbet är inte bra just nu!! Är trött på allt o på alla.. Utan vissa undantag o dom är få.. KVällen igår gick bra.. eller så bra den kan med 2 larm i minuten från halv fem till halv nio.. det är ju lite konstigt att man inte klättrar på väggarna mer än vad man nästan gör nu.. Men chefen sa till oss, att hon är glad att hon (den som larmar asså) hamnade i vår grupp, för inget annat team hade klarat av det! TACK! Det tar jag faktiskt som en komplimang!! Hon gillar oss! ;)

Imorgon är det PARTY!!! Wiiiiieeeee! Det ska bli så underbart roligt kan jag meddela!!! O som vi har sett fram emot detta. Dricka oss fulla, äta gott, snacka skit o sen ut på BMB o bara röja!!! :D Hjärtat va glad jag är som har dig ska du veta!! Men jag undrar om vi ska höra med Sven o Janne om dom ska honka?? *garvar*

Nä nu ska jag ringa o kolla hur det gick för Martin att lämna Lina.. han har pratat med enhetschefen nu o sagt vad han tyckte o lite till.. får vi se hur det artar sig.. men jag hoppas ju som sagt att Lina får en plats här på västra snart. För det dom där på Almens har gjort min älskade dotter är oförlåtligt!!! Till råga på allt så ramlade hon o slog ett jack i pannn innan dom åkte oxå.. det va en strykare att vi skulle ha setat på akuten nu!! Min fina tjej! Som jag älskar henne!!!!

Nä nu ska jag ringa gubben som sagt...

Kolla vilken liten fågelunge, här är hon bara några dagar gammal.. Mitt hjärta!!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja vi skulle nog ha hört med Sven och janne, men jag är osäker på att dom kunnat hålla vårat tempo.. Det blev ju än del danssteg... +att man hade häng av en minst 10 år yngre förmåga...Snacka om att gå till ytterligheten..Tack för igår stumpan hade så kul..På återseende min dam..

2007-09-01 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0