Ledig idag..





Hej hej hej! Idag har jag vart ledig o jag har haft en bra dag på alla sätt kan jag ärligt säga.. Vaknade kl 9 o va om vanligt kissnödig. Kicki skickade mess kort därefter o frågade om jag ville gå ut o gå femman på björnön o det ville jag ju. Jag åt frulle o plockade lite här o sen hämtade Kicki mig o vi for iväg till björnön.. svetten rann på oss o efter varje backe, som nästan alla där är i 90 graders vinkel, trodde jag att min sista stund va kommen.. men vi tog oss runt o det är jag nu väldigt stolt över!! :D Men jag skyller på min förkylning, att det va därför jag inte orkade lika mycket.. ;)

Sen fick jag skjuts hem igen o jag käkade lite lunch. Spacklade lite i hallen o tog mig en dusch, sen va det dags att hämta mitt hjärta på dagis. Vi cyklade hem o hämtade vagnen o gick o mötte Linus o Camilla för att gå till lekparken. Där va vi ett par timmar o vi hade verkligen bamsingroligt! Det va toppen väder o våra barn va sams hela tiden! :D Hade med oss en filt o lite picnic.. super mysigt faktiskt! På lördag flyr dom fån bjurhovda för ett radhus i Tillberga.. tråkigt men sant.. :( Kommer sakna som bara den!

Nu ska jag snart gå o ta mig min andra dusch.. skulle kunna stå där inne hela dagarna, så skönt att duscha ju! ;) Imorgon är det jobb igen.. även det är tråkigt.. men Kicki jobbar ju o vi jobbar tilsammans hela helgen. Ska bli superkuligt! :)

Nä dushen va det.. sen cola light, pop corn o ghost whisper.. hej hej!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det får du veta den dagen som jag längtar till ;P

2007-08-24 @ 13:37:35
URL: http://Caroliine021.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0