Höstigt värre..

Halloj! Gahh va kallt det är nu.. höll på o frysa rumpan av mig när jag va ute med Lina på fm.. hua hua.. Men Lina höll sig varm iaf.. är ju helt galen när man är i lekparken.. :D Så söt min Sessa! Idag är dagis stängt, o tur som va så va jag ledig idag.. så vi har en heldag idag jag i min lilla tjej. :D Just nu sover hon. Så kommer mamma o är med henne en timma typ. Kicki kommer o hämtar mig, vi ska träna förstår ni! :) Kuligt värre!!

Sen ska jag o Lina ner på stan o köpa en present till lille Malte. Så ska vi hem till Ida, Hugo o Malte o hälsa på. Ska bli skojigt det! :D Det va så längesen nu igen..

Igår va Colin, Tristan o Sanna här. Det va superroligt verkligen!! :) Lina va väldigt fascinerad över lille Tristan.. Men när Sanna frågade henne om hon ville ha en lillebror va svaret NEJ.. :) Så rolig är hon!!
 
   

Annars då? Lina är ju frisk nu. Men va dålig hon va.. tyckte så synd om henne. :( Men nu är hon som vanligt igen o det är full rulle! :) Hon pratar en massa o mammas hjärta smälter som aldrig förr. ;)
Helg snart.. o jag jobbar.. så surt! Men men.. det går nog fort.. På lördag kanske Emma, Johan o Emil över. Det va tusen år sen vi sågs så det ska bli skoj! :)

Nä nu ska jag göra nån nytta medans tjejen sover, snart kommer mamma oxå.  *vinkar*

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag vet :D Jag knäcker ! haha... lycka till med ditt nu :) Kram

2007-09-20 @ 16:44:51
URL: http://Caroliine021.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej vännen. Försökte ringa dig igår, men jag antar att du var på ett av dina äventyr då för det var ingen hemma. Skönt att ha kommit igång med träningen. Lite avis är jag allt ;-) Jag hoppas vi hörs ikväll. Ska hoppa in i duschen nu. Börjar 11 idag. Så skönt. KRAM!

2007-09-21 @ 08:43:02
URL: http://milla81.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0