Nu är det sååå klart!!

Hejsan hej hej! Nu äntligen är våran fiiiina hall klar!! Är så underbart lycklig för det o det känns som att en stor sten har fallit i från mitt hjärta!! Det vart verkligen underbart fint! Jag är så stolt!! :D Nu ska ju "bara" golvet läggas, men det tar vi vid nästa löning. Det kommer bli kanoners!! Nästa objekt blir köket, men det tar ett tag nu.. ska hitta den perfekta fondväggen dit först! Vet hur den ska se ut, men har inte sett nån sån som överträffar mina förväntningar! :) Men vi tar det sen som sagt! Nu ska vi vila från renovering ett tag o jag ska plugga till körkort! :)

I helgen har jag jobbat o slitit.. nä, slitit kan jag inte påstå att jag har gjort heller.. det har gått riktigt bra hela helgen!! :) Skönt! O idag hade jag bara en tur till 12.30. Så skönt!! Jag åkte hem o vi käkade o jag duschade, sen så drog vi iväg till Camilla. Kollade in deras nya hus. Det va jättefint, o där kommer dom få det superbra!! Verkligen!! Känns så konstogt att cykla förbi hennes gamla lägenhet nu bara.. saknar ju att ha henne så nära.. men det tar ju inte lång tid att åka till Tillberga, men hon är ju fortfarande inte 1 minut härifrån.. well well.. Hon kommer ju alltid vara en av mina närmaste vänner, fast hon bor lite längre bort. ;)

Nu är det bara 2 dagar kvar tills min sessa fyller år. Idag har jag bakat lite o på tisdag ska jag STORSTÄDA när jag slutat jobba. Kommer en del folk på onsdag när hon fyller o så kommer det folk i helgen oxå. Ska bli kul. Tänk jag ser mer framemot Linas födelsedag än min egen.. är sååå spänd på vad hon ska få ju! :) Min stora tjej, tänk vad jag älskar henne!! Mer o mer.. hela tiden!!!

Ikväll ska vi mysa lite, som vi annars gör varje kväll.. ;) Vi ska kolla på film o köka kebab! Mumma!! :D 

Jobbar imorgon o har ångest för det, jag vet att jag kanske måste byta jobb, men det är ju inte så lätt.. men bort därifrån ska jag o det är snart! Hål tummarna för mig att jag hittar mitt jobb som jag vill ha snart!! 

Ha en bra kväll! Vi hörs! *skrattar*

 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ångest över tråkigt jobb är vi två om :-( Suck, måndag igen.... Skönt att du haft en bra helg vännen. Skall bli spännande att se hallen på onsdag! Kram

2007-09-10 @ 08:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0