Fort det går..

Ja tiden går fort.. nu är det bara några ynkliga dagar kvar av min häääärliga semester o sen är det dags för allvaret igen.. fanken va trist! Ångesten börjar sakta men säkert krypa på mig o jag kan ärligt säga att jag inte är det minsta sugen att gå tillbaka till det där äckliga dårhuset igen! :( Men man får väl härda ut!

Vår semester har ju iaf vart underbar!! O vi ha ju haft full rulle o hunnit med en heeel del!!
Bröllop i helgen på gotland:Det va vackert, kul o fint!! Tyvärr va vi inte kvar så länge, men vill man hem till sitt barn, är det inget som kan hinda en, inte ns att färjan gick 7.05 på söndagmorgonen. :)
Men vi hade det bra o dom va så fina. Herr o fru Antonsen!! :)

 
                                                  

Goland är ju bra vackert oxå!! Om 2 år ska vi semestra där med Conny o Milla o deras plutt har vi bestämt. :)
Man behöver minst en vecka för att se så mycket som möjligt!! Vacker ö helt enkelt!!

  
I måndags bar det av till skansen med svärisarna. Men jag vet inte vart bilderna från den dagen har tagit vägen.. eller jo det vet jag.. datorn är för full o vi måste rensa den.. Kanske får bli ett projekt.
Men mys va det på skansen. Jag lovar att bilder kommer sen! :)

I går bar det av hem till Gnesta o Pappa, bonusmor, Marcus o Rickard. Drä va det trevligt. Lina lekte järnet med Marcus o Rickard, vi grillade o umgicks. Trevligt o mysigt!!

Åkte hem idag, tillsammans med dom.

 

Idag fyllde Conny 23 år!! Han satte en tid på 14 o då kom oxå alla!! Massa folk o massa trevligt! Jag, Lina o martin drog sen hem till Linda, Saga o Alva o grillade o lekte där. :) Mys!

 

 

Vi har haft mysiga dagar nu. Men resten av veckan ska bestå av lugn o ro. Jag vet en sak vi måste göra o det är o städa.. Har inte lyft många fingrar på denna semester, men det är ju inte mer än rätt.

Gah, jag vill inte jobba mer på Milan.. Första  planerade mensen efter avslut med p-pillerna.. Ska ha en eller 2 till innan verkstan sätter igång helt.. :) Sen blir det inte mycket mer med Milan i mitt liv!! Så skönt!!

Martin hänger med grabbarna ikväll. Lina somnade 20, men har nu vaknat igen, så vi får väl se när hon somnar om igen.. trodde jag skulle få sova tidigt, men tji fick jag..

Nä göra nåt annat nu kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0