Ledig dag med min familj!!

Hejsan hej! Idag slipper jag det illaluktande bajsbruna huset o det är sååå skönt!!
Jag, Lina o Martin är lediga! O det är så underbart!! Min underbara familj, som jag älskar dom!!
Vi ska åka till busborgen när vi har ätit lunch o busa där. Det ska bli roligt o Lina är full av förväntan. :)
Conny skulle oxå följa med, han skulle ringa när han vaknade, får se när det blir då.. :D Kanske Emma Johan o Emil följer med? Men dom skulle visst till bm kl 14.. jaja vi får se. :)

Tack för alla underbara kommentarer igår!! Kul att så många skriver.. vet ju att etär ännu fle som läser, men så många kommentarer har jag nog aldrig fått.. :) Så TACK!! Sista anonyma kommentaren: Du läste nog inte ordentiligt, jag vill inte jobba inom äldrevården o då vill man ju inte gå in o be om att få bli omplacerad.. eller hur??

Pytsan vilket höstväder asså.. lite sol o sommar till kan man väl få? Det regnar ju hela tiden o igår när jag o Kicki va i spåret så åskade det på hur mycket som helst!! Hualigen!! :S

Jag har en sjuk ryggvärk idag, tror det är träningsvärk efter min hårda träning i tre dagar... men kan ju hoppas att jag har så ont att jag inte kan jobba, men sån tur ska jag väl inte ha.. ;)

Nä nu ska jag göra nåt jag inte gjort på lääänge.. städa badrummet.. kakel, under o i badkaret o sånt.. Tråkigt men välbehövligt! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, jag städade vårat badrum häromdagen, jävla slitgöra..men skönt när det är gjort :P

2008-08-14 @ 09:56:43
URL: http://yozefin.bloggsida.se
Postat av: Lena

Skönt att vara ledig! Hoppas med att jag klarar mig så jag inte blir magsjuk...hoppas hoppas.



Är det bra med dig annars? Förutom allt med ditt jobb?

2008-08-14 @ 20:26:57
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0