Trött

Hellu lu!! Nu har jag äntligen gjort den här helgen.. tänk, att i fredags trodde jag aldrig att det skulle bli söndag kl 16 o dags att gå hem!! Men det blidde det o ingen är gladare än jag. Det har gått bra att jobba ihelgen, fast det va mot min vilja.. jobbade ju med Åsa hela helgen o det är jag mycket glad för!! Hon är bara så bra o jobba med!! Hon fyller år idag oxå!! Grattis på dig, jag o Kicki köpte en blomma till henne o ställde i hennes skåp, tro ni hon blidde glad då? :D Ho är som min mamma på jobbet, idag hade hon med sig ett äpple till mig!! Så söt!! Åsa Gåsa! :)

Efter jobbet så kom min älskade vän o kärlekskrank Kicki hit o vi tog oss upp till spåret o tog oss runt 2 varv.. :) I massa regn o kyla, men vi hade bestämt oss o så fick det bli.. :) Stolta va vi o nöjda efteråt.. Blött med skönt ändå.. :)
Nu har jag (imorgon) vart utan coca-cola i 1 hel vecka!! Jag är sååå suuugen.. men jag ska inte, så är det bara.. inte nyttigt nånstans.. får duga med loka typ.. :D Godis får det oxå bli mer sällan nu.. men det måste man ju unna sig iböand, men bara ibland!!
Får se vad vågen står på imorgon då..?

Jag är ganska trött faktiskt.. gäspar oavbrutet o tänker bara på att få sova, antagligen det roliga vädret som gör sitt... Men kärleken o jag ska kolla på film tror jag.. mysa i soffan o kramas. :)

Imorgon är jag ledig o då ska jag vänta in Aros Glas som ska komma o hämta vårt vardagsrumsfönster som nån snorunge kastade en snöboll på i vintras.. kan ju undra hur man fostrar sina ungar då? O vart är föräldrarna?? Men jag o Lina får väl vänta på dom innan vi kan göra nåt kuligt.. får se vad som händer..

Nä, nu försvann motivationen... Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt med ledig dag. Jag hade min lediga dag igår jag och nu fortsätter arbetsveckan.. suck o stön :) Tänkte att jag slår dig en signal när jag lämnat ungarna på dagis. Hoppas du är hemma då. Puss o k!

2008-08-18 @ 09:15:22
URL: http://milla81.blogg.se/
Postat av: Svägerskan

Suck, måndag, semestern slut, tillbaka på jobbet.... Ville ju leva vidare i vår bröllopsbubbla lääänge till! Hoppas allt är bra med er, kram :-)

2008-08-18 @ 11:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0