Vardagsrutiner

Hejsan! Nu sitter jag här o imorgon är det dags att jobba igen o med det kommer vardagsrutinerna tillbaka.. Det känns ju sådär med att börja jobba igen kan jag säga.. tanken får mig att må illa.. men det är väl bara att bita i det sura äpplet som det så snyggt heter- o det är fan surt nu asså...
Men som sagt att få orning på rutiner o vardagen igen är ju ganska skönt. Börja laga mat hemma o inte äta jank-fodd var o varannan dag, gå o lägga sig vid 22 o inte 01, inge godis o skit, börja med mina promenader igen o inte äta efter kl 18 o få in mattiderna igen som jag hade så bra för 4 veckor sen..
Men visst har semestern vart underbar o jag längtar redan tills nästa år!! Fast då är jag mammaledig om jag får som jag vill ;)
Nu har jag iaf lagat mat hemma idag o det vart 4 matlådor till oss o det är ju toppen. Jag ska skriva matsedel för en vecka o så får vi ta o åka o handla efter den imorgon.
Tillbaka till verkligheten!

Gårdagen var lyckad. Jag o Camilla va här hemma med våra famlijer o käkade tacos o drack lite, sen när hennes familj åkt hem traskade vi hem till hennes brors kompis o drack ännu mer där o vart ganska fulla nu om jag tänker efter.. :D Camilla, jag o hennes bror Thomas ställde oss i BMB kön, men gav upp när den knappt rörde sig. Vi gick till Pitchers o drack lite där innan det va dags att dra hemåt. Trevlig kväll!! Synd bara att vi inte fik dansa som vi ville, men det går fler åg. :D Kul o träffa Camilla o prata, prata o prata!! O ha kul!!! Varning: Ät inte tacos o drick en masssa öl efter det.. ingen bra kombination kan jag looova!

Idag drog vi med oss Linda o träffade Camilla, Dennis, Bella o Linus. Emma, Johan o Emil utanför pizza hut efter 12 o käkade mumsig buffe o massa glass o drack pepsi så det rann ur öronen på mig- så att säga.. ;) Efter det körde vi hem Linda o åkte sen ut med Emma m familj till björnön o matade ankorna o lekte i lekparken, sen åkte vi med våra trotsiga 3 åringar hem till dom o lekte lite. Trevligt! Som alltid!!

Nu ska vi snart lägga Lina här. Dags att somna i tid för henne nu, imorgon är det dags för henne att gå till nya fina dagiset. :)

På återseende mina damer!!

 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas det gick bra att jobba idag. Visst är det lite positivt att rutinerna kommer tillbaka. Man är snabb på att komma ur balans i semestertider. Tack för helgen vännen. Var bamsingkul :) KRAM!

2008-08-11 @ 18:23:01
URL: http://milla81.bloggspace.se
Postat av: Linda

Dina damer? Tror du inte du har några manliga läsare också ;-)



Haha!

2008-08-11 @ 22:41:50
URL: http://odie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0