Jag har en sån stor tjej här hemma!!

Halloj!! Hua va dålig jag är på att blogga! Va inne på Carros blogg nu o va tvungen att bläddra flera sidor för att komma till det sista inlägget.. men men.. jag vet inte, har inte haft tid tror jag.. :)

Mina älsklingar ligger här i soffan o snusar o sover.. Ja, sover alltså, inte bokstavlingen snusar.. :D

Lina är sååå stor nu.. Vi va ju på tomteland hon o jag i går med hennes farmor o farfar. Martin fick vara hemma, han har haft tandvärk hela helgen o inte sovit många minuter.. Tyvärr. Men vi åkte iaf ill tomteland o fick tonvis med julstämning!! Det va helt magiskt!! Snön låg tungt på granarna o tjockt på hustaken.. Tomten o nissarna, julänglar, julmöss, snögubbar, Rudolf med röda mulen o många fler sprang omkring o va överallt.. :) Det går inte att beskriva vilken stämning det va där.. man måste åka dit!!
Dagen där avslutades med att alla besökare skulle skrämma bort stora kungatrollet.. med att stampa i backen o säga nån ramsa jag har glömt nu.. det va så kul! Sen fick man en fackla o så gick man i ett fackelåg o hälsade på Vinterkungen o vinterdrottningen.. Men fyrverkerier! Det va sjukt mäktigt!!! :D

   

Lina va helt i extas hela dagen, hon pratade med tomten, men vågade inte sitta i hans knä, men hon lämnade en önskelista till honom, där det stod att hon ville ha en Dora film o glass.. :) <3 Hon blev målad som en katt av en tomtenissa, vi åkte släde, åkte karusell o det största av allt va att hon gav bort nappen till tomten, hon hängde den i tomtens julgran!!! :)
Min stora duktiga tjej!!! En underbar dag på alla sätt o nu känner jag att det snart är juuuul!!! :D

  
  

Ja tänk, vart tog min bebis vägen?? Nu är hon dag-torr o natt-torr, har ingen napp längre o pratar bara mer o mer... Hon har kompisar o är verligen en stor tjej!! <3 Honförstår såå himla mycket o jag älskar henne mer o mer för varje sekund som går!! Hon är mitt allt!! Verkligen!!







Ja det va en stolt mamma som fick detta ögonblick på bild.. :) Tårarna kom o mitt hjärta vart alldeles varm! Hon va stolt o det va jag med!
Idag har det gått bra, hon sov hos sin farmor o farfar första natten, som inatt då.. men det hade gått mkt bra. I kväll när hon skulle sova så frågade hon efter den, men inget mera. Det som är, är ju att det är svårt att koppla av utan den.. Men det blir ju en vanesak det med!! :) Hon är så duktig, min Sessa!!

Nä nu ska jag ta o krypa ner o krama kudden, som vi brukar säga!

bye bye!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken duktig tjej!!!



Och du behöver inte ha bloggångest, jag gör ju inge annat än att bloggar. ;)

Puss!

2008-12-16 @ 07:47:50
URL: http://baracaroline.bloggspace.se
Postat av: Josefin

Gud vad mysigt det såg ut, underbart =) och vad sööt hon är!

2008-12-16 @ 11:22:34
URL: http://yozefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0