Mysig söndag

Hejsan hej!! Denna helg har jag bara vart ledig igår söndag. I lördags hade jag en delad tur.. inte min ide om man säger så.. Men men.. nu är det överstökat o nu är det en ny arbetsvecka som man har framför sig.. Ganska tuff, men whatever.. Orka bry sig lixom.. :)

Igår va iaf en helmysig första advent. redan på förmiddagen kom den nya familjen över. Conny, Milla o lilla Liam.. Vi åt pepparkakor, drack kaffe/glögg. Pratade en massa o Conny  Martin spelade GTA.. jag fick hålla mitt fina brorsbarn o han är den vackraste gosse jag har skådat! Det gjorde ni bra älsklingar!!

 

Efter det fina besöket så åkte vi till Ribbingebäck o käkade mat o umgicks lite där. Det va väl trevligt.

På kvällen kom Karin, Tom o Malou över. Vi bjöd på pepparkakor, glögg, julmust o en massa mys-stämmning! :) Det va en massa trevligt o Lina va överlycklig att ännu en bebis kom på besök! :)

 

En underbar söndag som avslutades med Wallander o mys o kramar i soffan!
Nu ska jag äta lite innan jag drar till jobbet.. FAN va jag är lycklig!

Kommentarer
Postat av: Carro

Mysig första advent ni hade :) Och ni lyckades utan att Lina kräktes ;) Bra kämpat!!

Kram..

2008-12-01 @ 13:20:32
URL: http://baracaroline.bloggspace.se
Postat av: Hanna

Och när kommer eran bäbis? ;)

2008-12-01 @ 15:37:13
Postat av: Josefin

Åh, fiiin han är! Underbart namn ;) Vi har också bestämt oss för att det blir en liten Liam ju :D

2008-12-03 @ 10:52:56
URL: http://yozefin.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0