"Åh jag älkar dig mamma"

Min underbara fina tjej!! Hon sov enda till kl 10 idag, helt underbart o få sovmorgon, men jag vet ju att det inte är föralltid för att det är penicillinet som gör att hon är så trött.. men det är en bra tajming, för den här veckan ska ju vara till för att vila upp mig.. :) Anyway.. Hon vaknade iaf o kommer nära nära:
"Mamma, har vi äpple hemma?"
"Jag vet inte Lina, vi får titta"
"Åh.. jag älkar dig mamma!!"




Mitt hjärta smälter verkligen.. Hon är så underbar min lilla tjej..
Jaha.. dag 2 på min semester.. Conny har precis anlänt, vi ska ner på stan o äta lunch o han ska väl som vanligt bränna sin lön.. ;)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jo det ska bli härligt med semester..nu har jag bara imorn kvar och det känns så skönt. Min blogg har en tjej fixat åt mig..



Kram

2008-07-15 @ 19:50:36
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0