En helmysig dag

Morsning! Nu sitter jag här, trött som få o skulle ge allt för min kudde just nu... man blir trött av att bara vara ledig som sagt.. men jag måste byta lakan i min säng innan jag går o lägger mig.. i morse när jag vaknade var det ett stooort hål i fotändan på lakanet o jag kan ärligt säga att jag inte har den blekaste hur det kommit dit, måste vart ett litet som jag sparkat upp till ett stort.. :D Intresse va?? ;)

Idag vaknade Lina kl 8.30, skönt att hon har slutat med att vilja gå upp kl 6 nu för tiden.. hon kommer ofta upp till oss vid 6, men somnar genast om då.. min plutta! :) Alldeles nyss så bajsade hon en heldagsranson på toa.. :) Hon som bara viljat bajsat i blöjan, ville nu sitta på toa ifred o göra sitt behov! Mammas hjärta smälter!! :)

Vid 13 typ så tog jag o Lina en promenad till hälla o ikea.. Lina väntade hela fm på att leka med Amanda, men jag fick ta med mig en besviken o Lina till hälla, när Amandas mamma inte kunde följa med helt plötsligt.. Tyckte så synd om henne o jag såg verkligen besvikelsen i hennes ögon.. :(  Det gjorde ont att se, verkligen!!

 Tacos till lunch      

Men vi hade en jättemysig dag utan dom iaf. Gick dit o Lina sov i vagnen. Gick in på hälla shopping o handlade lite på rean.. o sen på maxi o hittade även där en hel del på rean! Roligt värre!! :D Sen gick vi vidare till ikea o köpte papper till Linas withe/black board o black board kritor.. :) Så glad min tjej är för det nu! :)

      Glass utanför ikea      Åka kana på ikea



Vidare till Connys jobb o mötte upp honom där när han slutade o fick sällskap hem. :) Han är verkligen bäst min lillebror!!
Jag o Lina stannade kvar i lekparken på brandthovda, super duper bra lekpark, dit ska vi verkligen imorgon efter vi vart med mamma o köpt cykel till Lina!! :) med lite pick nick o så. :)

 Vänta på Conny utanför hans jobb  Ropar: "Cooooniii"


 I lekparken      Kana     Guuunga


På vägen hem skulle Lina hoppa o springa "Som Emil gör!" :D O hoppa från stenar o kissa i sin första buske.. ;) Så underbar min lilla unge!!

Martin kom hem vid halv sju o då bar det av till Kina o köpte med oss mat hem!
Nu ska vi se lite på film o hoppas på att Lina somnar innan 22 ikväll.. men det visar sig ju.. :)

Ha det!

Dagen känsla: Mys

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad söt hon är i den frisyren, Lina. Är hon nyklippt?

2008-07-20 @ 11:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0