Fredag o prickigt

God kväller!! Nu är det fredag o äntligen har min kärlek gått på semester!! :D Så härligt att vara lediga tillsammans!! O på måndag drar vi till Vimmerby o Astrid Lindgrens värld!! Ska bli super duper roligt o göra nåt med min underbara familj!! :)
Lina är så förväntansfull inför besöket hos Emil, Pippi o Madicken!! Ska bli kul o se hur hon verkligen reagerar när vi är där min skrutta!! :)

Idag har Conny vart här o käkat våfflor med oss, jag gjorde för första gången i mitt liv en egen våffelsmet, alltså inte sån färdig pulver som man blandar i vatten.. :) Stolt över mig själv o goooda vart dom verkligen!! :) Till efterrätt hade jag gjort en kladdkaka, lagom mättande uppepå våfflor.. ;) Men det gick ner..

Tänk va dålig jag är på att hålla igen nu...

       

Lina är fortfarande prickig o nu är dom mer röda o har "flytit" ihop lite.. men dom som var i ansiktet är nästan helt borta.. Min lilla plutta.. Men glad o pigg är hon iaf o hon verkar inte lida så av dom. Det är mest vi som gör det tror jag.. att se henne så gör ont i mamma/pappa hjärtat.. Men det ska väl snart försvinna hoppas jag!!

 Så ser hon ut på benen nu..

Jag funderar på o sluta lägga upp bilder i bdb o använda min fina nya blogg som en bdb?? Jaja vi får se, ska sluta lägga upp så mycket iaf.. eller ja vi får se.. :) Undra förresten vilka som har hittat min blogg o vilka som läser den..

Jaja.. nu ska jag ta mig en snabbdusch o sen glo på film o sova.. Jag är trött.. har kanske sovit för mycket?? ;)

På återseende....

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja, jag läser fortfarande, :D

2008-07-19 @ 14:22:53
Postat av: Sofia

Jag har hittat och jag läser =)) Men jag kommer att sakna dina bilder på bdb om du slutar lägga upp där =)) Kram

2008-07-20 @ 15:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0