Tjejkväll

Hellu lu! Idag är det fortfarande semester o jag njuter för fullt kan jag lova.. Lina är pigg igen o hon sprudlar verkligen av kärlek o lycka.. min underbara tjej, som jag nästan kan säga är dagtorr nu.. Kissar på toaletten o säger verkligen till, jag behöver inte gå o tjata på henne.. Tänk.. 3 år om 2 månader.. helt galet.. 3 år.. ja det ska gudarna veta.. hon är helt crazy!! Hon vet verkligen vad hon vill o hon har verkligen gett "en vilja av stål" ett ansikte!! När hon inte får som hon vill så ställer hon sig o hoppar tills hon får det hon vill.. om hon får det.. ;)  Men hon är för underbar o varje dag, timme, minut o sekund med henne är fantastisk!! Mammas hjärta!! :)

Idag ska min kära man o Linas pappa gå på Iron Maiden i Stockholm o vi blir ensamma.. som tur är så ska min bästa vän Karin komma hit o vi ska ha tjejkväll, med god mat, film o tjejsnack. Tom ska ju oxå gå på Maiden o då får vi passa på att ses ensamma, nåt som inte händer allt för ofta nu när hon är gravid.. annars va det ju mycket festande när det gällde för oss.. :D Nu lär det dröja innan vi slår runt igen..
Men det ska bli himlans kul o ses ikväll!! Det är inte varje dag vi ses bara hon o jag..



Innan idag så har min mor tagit sig tid o ska komma hit.. Hon hade visst paket till Lina o Lina har tjatat sen vi vaknade vid 9 att mormor ska komma.. så hon är glad som en speleman o går här o väntar.. :)

Nä nu ska jag sätta igång en maskin med tvätt här o bädda rent innan mor kommer..
Ha en bra dag allesamman!!

Dagens känsla: Lycka

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas ni får det bamsing mysigt :)

Duktig Lina är då :D

2008-07-16 @ 20:03:05
URL: http://milla81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0