Huset

Idag va vi ju o kollade på hus. Huset låg på tidö. Precis brevid slottet, man såg lixom slottet från köksfönstret.. Tyckte det va ganska scary. Insidan va ju inte heller helt fint, skulle kunna bo där o renovera, om det inte låg där det låg..

Men men, det går fler tåg, som vi brukar säga.. ska sätta in en annons o så får vi se om vi får napp någonstans.. :)

Annars idag så kom ju svärisarna hit, vi fikade jag va en sväng på körskolan, fick skjuts av Emma hem.. Tack! När jag kom hem höll svärmor på o frosta av vår frys.. tänk vad hon ska vara med överallt.. ;) Vi åt lunch tillsammans o umgicks innan dom hämtade sin bil igen. Jag o Lina gick ut o lekte en sväng innan vi åkte o kollade på huset.

Nä nu ska jag ta o kolla på roomservice här o skratta roligt åt Johnnie o Mattias.. :) Dom är ju bara så bäst!! Lätt mina idoler!! :) Dom skulle få gå lös på huset o då skulle jag kunna ta det.. :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Tråkigt med huset!!



Men de kommer säkerligen fler tåg som sagt ;) Hoppas ni hittar något snart!

Kram :)

2008-11-05 @ 22:17:47
URL: http://baracaroline.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0