Lat-dag hos familjen lat

Hejsan svejsan! Nu är denna helg slut o söndagsångesten har tagit tag i min kropp.. jobbar 12-19 imorgon, ganska skön tid visserligen, men det spelar ingen roll längre. Jag ska DIT o bara det är sjukt jobbigt! Men tur i oturen som vi brukar säga, jag jobbar med min underbara Kicki.. Känns ju innerligt mycket bättre! Fast jag hellre hade vart med henne på en annan plats!

Idag efter vi hade ätit lunch här hemma så cyklade vi iväg till Emma, o hennes lata karl o deras söta barn. Hängde först inne o sen gick vi ut en sväng. Gick förbi affären o köpte mat för att tillaga hemma hos dom. Hemmagjorda hamburgare o pommes blidde det o det va sjukt gott.. o ja det va Johan som stekte hamburgarna... :D
Barnen lekte fint o ibland rök som ihop som två katter.. men det går för det mesta bra.. :)

   

                                            

Nu ska vi mysa här.. jag orkar inte kolla på film, så vi ska nog spela lite yatzy, kärleken o jag..


Kommentarer
Postat av: Carro

Myspys dag!!



Ganska skönt och slippa söndagsångesten, eftersom jag själv har jobbat hela helgen! Men hoppas innerligt du hittar något annat att pyssla med, kanske mammaledighet? ;)

Hehe..

Kram! :)

2008-11-03 @ 06:55:31
URL: http://baracaroline.bloggspace.se
Postat av: Camilla

Härligt att ni hade en skön lat dag hemma med familjen lat.. :D Såg Conny och Lina idag på dagis. Är hon sjuk tufflan?

2008-11-03 @ 17:31:56
URL: http://milla81.blogg.se/
Postat av: Kicki

Ja och vilken tur jag har som har dig! Idag var det dock en svart dag när du var hemma med lina. Men jag hade ju åtminstone Åsa Och Cardani där tack gode gud! puss

2008-11-04 @ 18:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0