Sjukling Lina

Hejsan!! Igår ringde dagis mig på jobbet o sa att Lina hade feber o ont i sidan(?) Ont i sidan kan man ju undra vad hon menade.. men min egna teori är att hon kan ha nån typ träningsvärk där efter att hon har vart hostig i typ 2 veckor.. Hon har inte sagt nåt om det sen dess o säger att hon inte har ont när jag frågar henne.. så jag vet inte.
Hon har feber nu iaf,  liiite förkyld, men inte alls nåt mot vad det har vart..

Hon kräktes igår kväll när vi åt.. härligt värre. Vi hade köpt mat från pizzan o hon fick kräkas i en folieform där mitt bröd till salladen låg.. stackars tufflan!!!! Hon har sen hon föddes kräkts när hon haft feber.. inte varje gång, men ofta..

Så nu är vi vakna mitt i natten. Klockan är 2.40 o Lina vaknade för 2 timmar sen o va hungrig.. Så hon har nyss ätit ett dubbelrån o druckit vatten.. "Jag är sjuk, men bättre" Säger hon.. :) Så söt min tjej!! Nu ligger hon på soffan o somnar förhoppningsvis om snart..

Imorgon, eller idag blir det ju, ska jag o Camilla åka till ikea bara hon o jag. Ska bli underbart roligt att träffa henne. Det va så sjukt längesen vi gjorde nåt hon o jag!! Som jag saknar henne!!! <3 Det blir så sällan nu för tiden. Hon jobbar ju skift o jag jobbar oxå obekväma tider.. men äntligen har vi hittat en dag som passade! Inte lätt, med barn, dans, jobb o gubbar som jobbar! Men nu ska det äntligen bli av o det ska bli kul!! Bara hon o jag o en massa skitsnack!! :)

På onsdag kväll ska vi kolla på hus igen!! Hoppas att detta hus är något att ha!! Det verkar så perfekt!! :D Återkommer om det då. :)

På fredag ska vi äntligen träffa Fred o Linda igen!! Vi ska hem till dom o äta middag o ta en öl eller två. Ska bli riktigt trevligt o ses igen!! Det va längesen vi gjorde nåt alla fyra! :D Lina ska sova hos sin mormor o hon längtar, planerar, vad dom ska göra , vad hon ska ha med sig osv.. söta tjejen! :)

Hoppas hon kurerar sig nu o blir frisk snart! Nu ska jag avrunda här o hoppas att hon somnar om snart. Jag skulle behöva några timmar sömn till, sån är jag..hejda

Kommentarer
Postat av: Emma

stackars plutt.. hoppas hon mår bättre snart.. kram!!

2008-11-04 @ 09:43:05
URL: http://http://familjenjieel.blogspot.com/
Postat av: Carro

Stackars lilltjej! Hoppas hon piggar på sig snart!

2008-11-04 @ 17:36:30
URL: http://baracaroline.bloggspace.se
Postat av: Camilla

Tack för idag vännen. Var bamsingmysigt att bara gå och strosa en stund utan ungar och fan vet allt :) Du är det bästa bollplanket. Hoppas Lina snart är bättre. Kram!!

2008-11-04 @ 20:17:12
URL: http://milla81.blogg.se/
Postat av: Åsa

Feber, ont i sidan och kräkts. Blindtarmen?

2008-11-04 @ 21:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0