Biokväll med Emma

 
Morsning! Ikväll blir det bio, popcorn o skoj med Emma. Ska bli kul som fan att göra nåt bara hon o jag. Utan två trotsiga 3 åringar o utan 2 lata pappor!! :) Valde platser längst bak o längst ut om hon nu skulle börja kalva mitt i filmen.. men det får vi väl hoppas att hon inte gör, eller om man citerar Emma: "Sån tur har jag väl inte" :D

Nu ska jag in o duscha o tvätta håret när man ska ut bland folk.. sen äta korv med snabbmackisar.. det är inte ofta. Mumsigt värre!! :D Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha de trevligt!!



Och uppdatera mig om filmen va bra :) Är själv intresserad av att se den :)

2008-10-07 @ 17:40:38
URL: http://BaraCaroline.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0