En kort stund

Tjenis!! Det döjde inte länge innan jag tog tag i min blogg igen o torkan va inte helt torr.. så nu är jag med i matchen igen då.. :D

Helgen har vart helt underbar!! Tillsammans med min fina familj!!! En riktig familjhelg!! :)
I fredags så åkte vi hem till Anki, Daniel, Neo o Eira o käkade tacos, lekte, dansade till idol o umgicks. Det va riktigt trevligt o jag hoppas att vi snart kan göra om det. :)

  

I lördags tog vi KIA:n o körde till Gränby i Uppsala o mötte svärisarna där o tog en fika med dom o dom köpte en för tidig present till Martin. Vidare for vi till Golvasta o Micke, Jessica, Ida o Malte. Där bjöds det oxå på tacos.. :) Härligt!! Vi hade en trevlig dag på landet tillsammas med familjen Jansson/Andersson.

 

Igår, söndag så började vi dagen med att städa, rensa o härja här hemma tills svetten rann.. Vi rensade lådor o skåp, slängde massa kläder, sängkläder, massa skit man samlar på vet ni. Efter lunch mötte vi upp Emma, Johan o Emil på djäknebergets lekpark. Där lekte vi ett tag o sen åkte vi hem till dom o fikade, efter att vi hade käkat max.. :P Efter besöket på rekylen åkte vi en sväng förbi Anki m familj o sen vidare till maxi o veckohandlade. :) Så nu är kyl o frys fyllda igen. :)

 

Idag har jag delad tur.. det suger, men tur i oturen så jobbar Kicki kväll!! Så skönt att ha henne vid min sida.. o jag jobbar visserligen bara till 19.. lovley!!

Jag finns här för dig Kicki.. det vet du ju redan, men nu vet du det igen!! Du är en stark kvinna o kommer klara detta!! Låt ingen eller inget knäcka dig!!

Nu ska jag göra mig klar, ska ta en promenad ner till körskolan tänkte jag.. sen är det ju dags att gå till jobbet igen snart.. Vill ha helg igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0