Livet

Hejsan.. Nu har jag jobbat klart min helg för denna gång o det känns ju himla bra, verkligen!! Det har gått fint. Lördagen jobbade jag med min honey bunny Kicki o idag med min andra mamma Åsa.. Så skönt att jobba med dom! Riktigt bra vänner o alltid glada o trevliga.. Inga sura miner där inte.. :)

Livet är verkligen konstigt.. Ibland undrar man bara va fan man har gjort för att livet ska gå emot en som det gör..
Igår fick jag det hemska beskedet att min kusin har avlidit, 17 år gammal.. Hela min värld stannade o jag kan inte fatta det.. Mina tankar går självklart till han familj, min farbror o faster o hans bröder, med familjer.. Min farmor o farfar.. att överleva sitt barnbarn lixom.. Jag är helt tom.. han va ju bara barnet.. Tänk va orättvist det kan vara.. :(

Jag vet inte vad jag ska säga.. Vila i frid lilla gubben.. sov gott!!! :'(

Motivationen till att skriva försvann jag ska nog bada..


Kommentarer
Postat av: rosanna

beklagar sorgen.. Man vet aldrig vad livet för med sig :( jag känner så många som dött i höst.. de är närmare tio stycken, fy :(

2008-10-27 @ 00:23:32
Postat av: Anonym

Men vad ledsen jag blir nu. Vad är det som hänt? Jag som pratade med Martin igår och allt och han sa inget. Nu känner jag mig dum som inte sa något.

LIvet äro oförutsägbart. Hoppas du mår ok. Ring om du vill prata. Jag jobbar kväll denna vecka.

Puss o kram gumman!

2008-10-27 @ 08:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0