Lunch på stan o sen föreläsning

Tjoho!! Här sitter jag, har precis lämnat mitt kära underbara fina barn på dagis. Väntar nu på Kicki som ska komma hit o hänga en sväng innan vi drar ner på Kina o käkar buffe.. :P Kl 13 ska vi vara på Råby centrum o gå på föreläsning i 3 timmar.. "Kultur i vården" Inte så lockande, men man har väl inge val... Hoppas på att det går fort iaf!!

Har alldeles nyss skrivit in en insändare i vlt o hoppas på attd en kommer att publiceras snarast.. Jag va så arg sist jag va på maxi o Lina va kissnödig.. in på toa där som kostar 5 kr.. det är så vidirigt.. det stank urin o bajs.. var sjukt skitigt o dammigt.. så jag hoppas att dom på nästa personalmöte tar upp detta o att det blir skärpning.. annars blir det en insändare till.. jag är inte den som är den om man säger så.. Ringa dom? Skulle inte tro det va.. hela västmanland ska veta hur äckligt det är där.. *hån ler*

Annars? Jo allmänt trött.. fast jag gick o la mig 21 igår.. fattar inte, hur mycket eller lite jag än sover så är man lika trött ändå.. Vädret blir man ju inte pigg av direkt.. snacka om varannan dags väder det är nu..

Idag går alla mina tankar till Emma.. Jag önskar henne all lycka till o ger henne en bamsing lycka till kraaam!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uscha! va segt med föreläsning... hoppas du vart nå klokare ;)

2008-10-15 @ 19:02:14
URL: http://BaraCaroline.bloggspace.se
Postat av: sanna

har du blogg torka igen?

2008-10-23 @ 23:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0