Tyst o mörkt..

Jag fryser, det är kallt o mörkt. Lina o Martin har slocknat på soffan.. Jag är trött o sliten..
Mycket som händer nu.. Går inte en minut utan att jag tänker på min kusin.. Pappa ringde idag o berättade vad som hade hänt.. så hemskt.. så tragiskt.. sist jag träffade honom så fick jag en kram.. han va så fin!!

Förutom det så mår jag bra.. livet rullar på o man jobbar o sliter.. längtar till jul litegrann. Ska ha jul här hemma iår.. ska bli jättemysigt. Vi har ju ganska stort oxå så det får plats en hel del folk.. :)
Helgen kommer snart igen.. då är man ledig o på lördag ska vi till svärisarna o byta till vinterdäck. Vi ska ha mys inne o göra ljus o annat pyssel. Äta god mat o umgås.

Lina ska ha maskerad på dagis imorgon!! Vi va o köpte pippikläder o en pippi peruk till henne.. Hon vart sååå söt!! :)
Va hemma hos Emma, Johan, Emil o Ida efter jobbet idag.. käkade mat från spicy hot o lekte.. kul!!

Nu ska jag bada här en sväng.. So loong!


Kommentarer
Postat av: Carro

Må han vila i frid!!

2008-10-31 @ 07:13:12
URL: http://Baracaroline.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0