Febrig Lina





Tjosan hejsan!! Nu är Lina lite febrig.. inte mycket, 38.5, men hemma är vi. Igår när vi hade vart på kalas hos emil så sa hon att hon va dålig o tog sig för pannan, hon sa att hon hade ont i huvet o jag tyckte att hon va lite varm.. 38.0 hade hon igår när vi kom hem o imorse stod den på 38.5. Så idag har vi vart hemma o lekt, kikat på film, vilat o bara tagit det lugnt, jag har natt-tröjan o pyamasbrallorna på mig än.. :D

Nu har jag fått ett städryck o håller på o städar ur skåpen i köket.. det är mycket som hänger över mig i denna lägenhet nu.. rensa alla skåp o lådor, sortera allt som ligger i våran schänk i köket, tvätta fönster, renovera klart i kök o hall. Lister i hallen o en massa pyssel i köket.. Även där golvlister.. Tar det lite då o då.. I detta så står mitt körkort som prio ett.. men men.. det blir väl klart allting snart.

Idag är det dag 2 i mitt sluta äta socker ätande.. :) IGEN.. jag va så himla duktig innan o efter semestern, men sen dalade det igen.. tänk att det behövs så lite för att trilla dit igen.. men nu är det allvar..
Coca-cola har jag inte druckit på få se nu... hm.. 7 veckor.. FATTA!! Jag som va tokberoende... Då ska jag väl klara alla sötsaker oxå, en gång för alla.. Kom igen!! :D

Nä jag ska fortsätta här hemma.. tänk när vi inte hade nån dator där ett tag, då var det fart på mig hela dagarna.. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0