Jag är trött..

Hejsan hej.. Jag är trött.. som få. Jag orkar knappt hålla ögonen öppna men det är väl bara att härda ut.. eller ja så trött är jag kanske inte.. eller jo.. är trött i skallen.. well well.. det går väl över.. skulle ju kunna gå o lägga mig nu o sova, men istället tar jag mig ett bad för att sen se på en film som slutar runt 23.. sån är jag.. :)

Karin o Tom har nyss dragit sig hemåt. Dom firade Lina idag o imorgon kommer farmor o farfar.. det blir utdraget.. men men, så blir det ju när man inte kan o så. Kul o träffa Karin o Tom iaf.. goa prickar det där.. :D

Lina somnade precis när dom dragit o det är skönt o ha den här barnlediga tiden på kvällen! :) Ska som sagt bada nu o sen mysa med min kärlek i soffan..

Längtar som en toka till mother fucking 4 oktober nu, då ska jag ha sexparty här hemma o det verkar komma en hel del folk.. KUL!!! :D

Lägenheten btw.. såld.. vi ringde mäklaren o den hade gått för 395 000.. :O Shit asså.. Otur som en viss person skulle ha sagt,. Hej da säger jag..

Kommentarer
Postat av: Nalita

Jag var med om en ridolycka och kan förmodligen inte rida någge mer "/ Men jag skulle vilja ha hjälp med en sak. http://www.libresse.se/Pages/MarketActivities/Campaigns/HorseShow/FlashPage.aspx?id=51051 gå in dör och sök på Melodie (en vit häst) tar 3 sek och rösta på henne och mig , jag skulle så gärna vilja vinna då man får åka till globen och kolla på en hästshow o, kan ju inte själv rida men då kan man kolla på. sista gången jag har nått med att göra me hästar.Rösta bara om du vill :)

2008-09-20 @ 19:54:55
URL: http://naliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0